Бізнес на торгівлі штучними ялинками
Бізнес на продаж штучних ялинок підійде підприємцям, які ще не починали торговий бізнес і тим, хто давно розуміє його особливості. Переваги та зручність роботи з штучними ялинками:
- сезонна затребуваність товару, навіть незважаючи на високу конкуренцію;
відсутність необхідності створення спеціальних складних умов для зберігання ялинок (додаткове устаткування не потрібне); - продаж штучних ялинок в мегаполісах відбувається за певними районами, тому якщо ви ставите ялинки в конкретні супермаркети, то інший постачальник навряд чи складе вам конкуренцію;
- один постачальник забезпечує основну масу споживачів окремого району міста – за ялинкою НЕ будуть їхати кілька годин, навіть якщо ціна там нижче;
- велика кількість постачальників забезпечує швидке отримання товару і в достатній кількості.
Передноворічні продажу є відмінним мотиватором, як для продавця, так і для покупця. Ви будете старанніше працювати, щоб отримати хороший прибуток до свята, а покупці будуть із задоволенням купувати, тому що передноворічні покупки є самими великими за витратами за весь рік.
Як знайти постачальника ялинок
Для успішної організації бізнесу з продажу штучних ялинок необхідно вибрати хорошого постачальника. Критерії, на які можна орієнтуватися у виборі постачальника такі:
- можливість замовити будь-яку кількість товару;
- робота з фізичними особами, ТОВ та ФЛП – тобто ви можете співпрацювати на будь-якому рівні;
- якісний товар.
Перші пункти ви можете легко дізнатися, що стосується якості товару, то весь асортимент ринку візуально має багато подібностей, і, щоб відрізнити гарний виріб, потрібен професійний підхід. Для того щоб вибрати якісний товар, почніть з вивчення продукції через інтернет – дізнайтеся фірму виробника, використовувані матеріали і обов’язково подивіться відео-огляди, а також почитайте відгуки.
Після цього можна приїжджати на склад і оглядати товар – задавати питання, чіпати, перевіряти кріплення. Якісні штучні ялинки не мають запаху, голочки не обсипаються, якщо провести рукою (в обидва напрямки), які не схильні до спалаху (використовується пластик, який плавиться, але не запалюється). Додатковою перевагою може бути наявність декоративних елементів – шишок або імітації інею.
Шукати постачальника необхідно заздалегідь, відводячи на пошуки до 2 тижнів і ще дня 3-4 на доставку товару. Відповідно, щоб вийти на ринок вчасно, постачальника необхідно знайти в середині жовтня, максимум до листопада.
Продумайте супутні товари – прикраси, гірлянди, штучний сніг, мішури, новорічні вінки. Якщо це все можна замовити у одного постачальника – відмінно, якщо ні – шукайте інших. Коли покупець прийде до вас і зможе повністю закрити всі свої потреби з новорічного декору, у нього відпадає необхідність шукати іншого продавця.
Як визначитися з ціною і здійснювати доставку
Бізнес на штучні ялинки може бути дуже прибутковим, оскільки вам не доведеться знижувати ціну нижче ринкової. Кількість продажів штучних ялинок НЕ зросте від того, що сильно знизите ціну, а ось прибуток буде втрачена. Тому ціни рекоммендується середньоринкові, а залучати покупців краще додатковими бонусами. Добре працює безкоштовна доставка, адже штучна ялинка досить об’ємний предмет. Також ви можете додавати приємні подарунки з розділу додаткового декору – гірлянди, прикраси, окремі ялинові гілочки.
Здійснювати доставку найкраще через служби, де є матеріальна відповідальність за посилку, а також адресна доставка кур’єром. Один кур’єр може здійснити доставку на 5 адрес, якщо ви грамотно скомпонуете замовлення.
Як продавати ялинки
Є два способи, як продавати штучні ялинки: через стаціонарні торгові точки і через інтернет.
Для продажу ялинок у мережі інтернет необхідно створити сайт, для чого існує кілька варіантів:
- самостійне створення з використанням конструкторів (wix, tiu, tilda і ін.);
- замовити створення сайту в дизайн-студії.
Створення сайту в спеціальній студії займає близько тижня, якщо робити це самому, то все залежить від розвитку навичок роботи з комп’ютерними програмами і розуміння, що має бути на сайті. Деякі можуть зробити свій сайт за пару днів, економлячи при цьому не одну тисячу.
Рекламна компанія в інтернеті – це та сфера, де краще звернутися до професіоналів, які зроблять правильну настройку Яндекс Директ і Google Adwords, завдяки чому сайт буде доступний для пошуку через популярні пошукові системи. Додатковим джерелом реклами є соціальні мережі і різні торгові майданчики і дошки оголошень – Avito, Юла і Instagram, FB, OK, VK. Основний упор варто робити не на ведення соціальних сторінок, як особистого блога, а на настройку таргетированной реклами, яка буде направляти клієнтів на сайт.
Продаж на стаціонарних точках є класичним способом реалізації товару. Добре для цих цілей підходять:
- торгові центри, супермаркети, майданчики перед великими центрами;
- продаж на вулиці з автомобілів і на ринках;
- взаємодія з торгово-розважальними центрами – участь в новорічних ярмарках і виставках.
Щоб організувати торгівлю на фізичної майданчику, необхідно заздалегідь домовитися з адміністрацією про умови і терміни оренди. Оптимальний час для початку продажів – кінець листопада і початок грудня, аж до 31 числа.
Торгову точку краще вибирати максимально близько до складу, щоб мати можливість швидко додати товар або запропонувати покупцеві те, чого немає на вітрині в даний момент. Враховуйте хорошу прохідність пункту продажу і мотивацію покупців. Якщо ви відкриєте магазин близько до складу, але поруч знаходиться тільки поле і кладовище, то навряд чи у вас з’являться покупці новорічних ялинок. Найкраще розташовуватися в житлових районах, щоб куплене дерево людина могла сама транспортувати додому, без додаткових незручностей.
Додаткові джерела витрат, які необхідно враховувати – це зарплати продавцям, стенди, вивіски, касові апарати, платна реклама, оренди приміщення або домену для сайту.
Відповіді на фінансові питання
Найбільш популярне питання стосується того, який прибуток можлива на ялинковому бізнесі. Як через інтернет, так і в торгово-розважальному центі можна продавати 7-10 виробів в день. Заробіток буде залежати від вартості продукції, а конкретні цифри можна розрахувати, використовуючи калькулятор. Для того щоб розрахувати заробіток, необхідно ввести такі дані:
- кількість проданих ялинок;
- середня ціна виробу;
- ваша націнка;
- витрати.
Важливо розуміти, що чим більша кількість каналів продажів ви задієте, тим більше буде прибуток. Але при цьому збільшується навантаження і відповідальність за якість обслуговування на кожній точці.
Висновок
Бізнес на штучні ялинки здатний приносити більший прибуток, якщо все заздалегідь прорахувати і побудувати план розвитку. Важливо розуміти, що не все піде так, як ви собі запланували і вміти приймати рішення для нестандартних ситуацій, а також долати тимчасові труднощі.